upplevt

11 juni, 2006

Ytterligare ett par bilder!

Här kommer ytterligare ett par bilder från resans gång - kunde inte låta bli medan jag ändå var i farten! Jag har försökt blanda vackra naturbilder med bilder på mina medpassagerare, så ni har ett hum om vem jag talar om när jag talar om olika deltagare! Klicka på en bild för att se den i större format.

Vandring längs inkaled - 1

En vy från ett högt pass - jag skulle tro att vi är på närmare 4800 meters höjd här. Nere i dalen, vid den andra sjön som syns på bilden, åt vi lunch.

Vandring längs inkaled - 2

Här ses Victoria njuta av utsikten och i bakgrunden skymtar AJ.

Machu Picchu - 1

Vy över Machu Picchus centrala gräsplan. En otroligt vacker plats!

Machu Picchu - 2

Nico och jag i Machu Picchu.

Cusco - 1

Efter vandringen längs inkaleden och besöket på Machu Picchu hade vi en ganska ordentlig partykväll i Cusco - här är vi på väg hem på morgonkvisten. Från vänster Jason, jag, Victoria, Felicity och Colm.

Cusco - 2

Bild över en av Cuscos många kyrkor, samma tidiga morgon.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home