upplevt

11 juni, 2006

Äntligen lite bilder!

Här kommer ett litet urval av de bilder jag tagit under resans gång! Klicka på bilderna för att se dem i större format!

Torres del Paine, Argentina

Vy från campingen i Torres del Paines nationalpark i Argentina. Vi anlände till campingen i kolmörker och möttes av denna syn när vi kröp ur tälten på morgonkvisten. Och ja, sjön har den färgen i verkligheten.

Torres del Paine, Argentina

Här ses de två tornliknande klippformationerna, torres, som givit berget Torres del Paine dess namn. Bilden tog jag när vi väntade på en katamaran som skulle ta oss över en sjö för att vandra upp mot berget.

Balduzzi, Chile

Innan vi anlände till Santiago, stannade vi till på Balduzzis vingård ett par mil utanför staden. Vi tittade på vintillverkningen och smakade på godsakerna.

La Campana, Chile

Här är jag på toppen av La Campana, som jag besteg tillsammans med Colm och Liz. Det var ett tufft jobb - vi gjorde en stigning på över 1500 meter den dagen.

La Serena, Chile

Här är jag igen, på campingen i La Serena timmarna innan bålkvällen börjar.

Valle de La Luna

I Valle de la Luna, eller Moon Valley som den populärt kallas, tog jag den här bilden på Ruth (ovanför alla andra) och från vänster Kelly, AJ, Jason och Colm.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

<< Home